среда, 15. мај 2013.

Uvod u moj svet bilja



     Ponekad se pitam zašto smo se udaljili od prirode i zašto se toliko izbegavaju prirodni lekovi.Naravno na to pitanje se logično nadovezuje odgovor naši trovači Farmaceutske kuće  bi mogle da se zatvore kad bi se svako lečio prirodom.Zamislite dan kada ste bolesni i nervozni ,imate temperaturu i nije vam ni do čega.Zamislite da u baš takvom danu donesete odluku da ne želite više da sedite ili ležite u kući nego hoćete da odete u šetnju i to ne bilo gde nego u neku šumu ili na neku livadu . I zamislite da stvarno tako i uradite, dan je lep odlazite u prirodu i počinjete da primećujete razne trave koje kao da vas zovu da ih uberete. Naravno poslušate njihov zov i donesete ih kući,pronadjete odredjenu literaturu i nadjete sve te vaše travčice u lekovitom bilju .Naravno od onih koje vam trebaju za vašu prehladu odmah sebi skuvate čaj i osetite veliko olakšanje. Reći ću vam i zašto ,upravo ste se ulogovali na sajt povratak majci prirodi i to bez mnogo muke ,em ste se prošetali, em ste nešto novo naučili, bili na svežem vazduhu i doneli kući lekove za razne bolesti .Kad razmišljate o prošlosti da li se zapitate kako su nastale farmaceutske kuće i šta je preteča farmacije? Pa ako se uzme u obzir da se nekad živelo u plemenima koja su poštovala prirodne zakone koje mi više ne da ne poštujemo nego se ni ne obaziremo na vapaj i poziv u pomoć planete Zemlje na kojoj živimo dok je uništavamo i bušimo nemilosrdno pod izgovorom da je to za naše dobro, ko su bili prvi lekari,pa naravno vračevi i što bi mi rekli „neke babe“. Onda se neko pametan našao da sve to znanje unovči i pretvori u vrlo profitabilan posao i da sebi za pravo da ispituje razne bolesti na ljudima i životinjama više nezvanično nego zvanično. A šta smo mi malopre zamislili da smo uradili ,poslužili se našim praznanjem koje je usadjeno u nama samo treba malo da začeprkamo po površini da počne da nam se pojavljuje na svetlosti dana,ono što je od pra iskona u našim dušama i u našim genima . Truju nas na razne načine i ako ne vodite računa šta jedete i pijete vrlo lako možete da zaradite neku boleštinu za koje lek ne postoji ( naravno ne postoji u farmaciji,majka priroda za sve ima lek). Dosta puta sam zbunjena informacijama koje pročitam ili čujem ,pa se onda zapitam šta je od svega toga istina. U školi su me učili jedno a sad imam neka sasvim oprečna saznanja .Kome da verujem? Tada se postavim kao da sam obe informacije primila u istom trenutku, stavim ih na moj preki sud i pustim logiku da odradi svoje,verujte mi da sam zabezeknuta onim što sam otkrila i još uvek sam u neverici što se tiče te količine laži kojom nas uče u školama.A zbog čega ili zbog koga? U nekim trenutcima sam se osećala kao zamorče ili još gore kao stoka koja je privezana za jasle i zna samo ono što joj se servira.
     Deca dođu iz škole istorija više nije ona koju smo mi učili , sad su oni loši dobri i obrnuto.Biologija za peti razred ne može da se koristi stara iako se uči o biljkama (?).Valjda ima nešto novo otkriveno o biljkama što do sada nismo znali ili svaki izdavač ima svoju biologiju. Geografija u porudžbenici piše u zagradi (nova) i tu se pitam šta se promenilo od pre godinu dve? Srpski jezik, imamo novi pravopis tako da smo mi koji smo završili škole pre  10-20-30... godina izgleda nepismeni. Matematika ,majko moja 10 načina da pomnožite ili podelite višecifrene brojeve ,i ovako zbunjenu decu da zbunimo još malo. I kako čovek da im pomogne kad ni sam ne zna šta oni to sad uče.
     Onda odvedem dete kod lekara prehladjena je i boli je grlo. Počela je i da kašlje.Pita me poktorka  imam li neki sirup za iskašljavanje.Naravno ja uvek u frižideru imam sirup od timijana (o njemu ćemo opširnije kasnije) ,doktorka me pogleda pa me začudjeno pita da li ja to sama pravim.Mislim se ja kad bih se lečila samo farmacijom do sad bih već bila trula bar u jednom delu . Nije čula za taj sirup ali zna da je timijan dobar ,dobro može to ne moramo da kupujemo drugi a za neku infekciju na koži mi prepiše neku kremu ,rekoh joj da ne traći papir jer imam kući mast od bokvice koja za 2-3 dana od rane napravi mladu kožu samo ako se pridržava načina za korišćenje. Doktorka me gleda sva u čudu kakva je sad to mast ? Ona zna da je bokvica za iskašljavanje otkud sad to. Nisam se raspravljala , uglavnom bilo mi je bitno samo stručno mišljenje lekara jer ja to nisam a ja znam kako da izlečim gomilu bolesti mojim travkama pobrljavkama kako ih moji najbliži zovu . Ako pitate gde sam reći će vam da opet kuvam neki bućkuriš , ali kad zagusti odmah se gleda u teglice i flašice i pitaju šta smeju da piju ili mažu. Eto ja u uvodu napisah svašta po nešto ali valjda ćete razumeti.Cela poenta je u tome da ću kroz ovaj blog da pokušam da vam približim biljni svet na moj način i da vam ponudim apoteku koja je na dohvat ruke samo ako hoćete malo da se potrudite.Svako može da napravi sebi malu kućnu apoteku napravljenu na način kako su to nekad naše prabake radile. I još nešto moram da dodam , nemojte da se plašite tih „baba“,svaka koja je svoj dar dobila od Boga ili nekog sveca ne sme i neće da vam naudi,jer one znaju da će od toga one da nastradaju,da će biti kažnjene mnogo gore nego onima kojima je nešto „loše“ uradjeno. Energija koju zovemo Bog jeste pravedna i ne podnosi laž ,prevaru i zlobu,sve te loš stvari moraju da budu iskorenjene,zato samo posebni ljudi mogu da leče bioenergijom ili travama.Bioenergija je jako teška energija iako nije nimalo jednostavno pomagati ljudima na taj način.Na taj način dozvoljavate lošoj energiji da udje kroz vaše ruke u vaše telo da bi očistili onog koga lečite , to nekad bude veoma teško tako da ne može da traje ni 5 minuta jer ne možete da podnesete veliku količinu loše energije, sa travama je malo drugačije ,napravite smesu za čaj date je nekom da pije i jedinu odgovornost imate vezano za kvalitet sušenja. Ne odgovara svaka mešavine svakom čoveku bez obzira što taj čaj možda leči nekoliko vrsta kancera,možda neka od trava u mešavini ne odgovara vašem organizmu jer možda imate šećer ,ili visok pritisak ili neku manje problematičnu bolest kojoj nešto od toga smeta i samo povećava indeks na laboratorijskom nalazu. Ima tu puno začkoljica nije baš tako jednostavno kako ljudi misle . Sa jednom vrstom trave je lako zna se na čemu smo ali sa mešavinom morate strogo da vodite računa i dobro da se raspitate ili naučite sami . Potpuno je isto kao sa lekovima ne ide svaki lek sa svakim tačno se zna koji lek može da se pije sa kojim i tako ih lekari i prepisuju da ne bi došlo do kontraindikacija.
    Toliko u uvodu u ovaj blog mada bih mogla da pišem još tri dana ali ostavićemo to za neki drugi tekst a biće ih mnogo. Nadam se da ćemo se lepo družiti .

                                                                                      U zdravlje
                                          


P.S Dosta recepata sam pronašla u dnevnim novinama, Trećem oku,Lek i amajlija iz spisa Jasne Jojić , Zdravlje iz Božije apoteke i nekih drugih knjiga kojima sam zaboravila imena .
Imam toliko toga sačuvanog da bi bilo šteta da se to ne nedje na jednom mestu, a možda nekom i pomogne. Možda nekom probudi svest o prirodi , pa ako makar jednu osobu uspem da promenim na ovaj način učinila sam veliku stvar jer će ona da počne da menja svoje bližnje a oni opet svoje i tako ... Jednom je neko rekao da želim da menjam planetu , ako je ovo način da je promenim neka tako i bude. J

Нема коментара:

Постави коментар